Augsburg ❶

Avrupa Birliği Girişimcilik Projesi kapsamında gittiğim Almanya'nın Augsburg şehri Bavyera eyaletinde yer alıyor.Ve de Almanya'nın en eski şehirlerinden biri..Ben bi kaç şehri tanıtıcı fotoğraf koyup fazla uzatmadan asıl ilginizi çekecek o cicili bicili vitrinleri,dükkanları vs vs.. paylaşmak istiyorum sizlerle :)

Augsburg Belediye Binası

Yabancı ülkelere Christmas zamanı gitmek en uygun zamanlardan biri..Ah bide o soğuklar olmasa..
Yine de Christmas pazarlarında gezinmek (domuz sosisi kokusuna rağmen) çok eğlenceli ve bu bize göre daha curcunasız olan Avrupa ülkelerinde ki sakinliği bi miktarda olsa değiştiriyor.

Otel odamızın manzarası..
Sabah erkenden kalkan ve saatlerce masa başında çalışan Almanların ofislerine bakıyordu.
Bu insanları görüp çalışma isteğinizin gelmemesi imkansız..

Burası da odamız :) 
Ve benim ağzı kapanmak bilmeyen valizim..Bir buçuk ay kalmak için çok küçük bir valiz,.Maalesef hava yolundaki kilo problemi yüzünden :(

Yine odamızın camından..

Noel Babalar çatılara tırmanır iken..

Augsburg sokakları

Oranın meşhur mağazası Müller..Parfümeri üzerineydi daha çok..Sık uğradığımız yerdi tabii ki..

Ve sürekli geçen ambulanslardan biri..Bunlar kafalarını çarpsalar ambulans çağırıyolar sanırım..
O kadar sık geçiyordu ki..

Chirstmas pazarı..

Kreşe giden çocuklar :) 

Augsburg Capitol..

Tekstil Binası

Belediye Binasının Kulesi..








Evleri hep böyle sarmaşıklar kaplamış..Bazılarının çok hoşuna gitti.Bana göre ürkütücü :) Ben pek sevmedim ona ne öyle örümcek ağı gibi..

Bu mekan güzeldi..Tabii sandalyelere oturup verdiğimiz pozlarda çok..
Kız milleti fotoğraf çekinmeyi seviyor : D

Tiyatro..






Fazla fotoğraf koymadan kısa keserim bu şehir görüntülerini diyordum ama dayanamadım yine : D
 Bu daha Augsburg ❶ daha bir de bunun serileri gelecek..

Bende böylece anılarımı unutmayacağım.
Burada yazarken aklıma tekrar kazınan olaylar, yerler olacak.. 
Şimdilik Hoşçakalın. <3

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası