Blogger Widgets Yaptığın iş benimse,öğrendiğin kendine.(Anne Sözü): Kasım 2012

29 Kasım 2012 Perşembe

Günaydın



Herkese Herkese Günaydın :)

Sabah sabah içimden geldi...

Mutlu kahvaltıyla başlayan bir gün gecirin istiyorum,herkes için ;) Üzerinede benden olsun bi sütlü kahve için..

Haydi Afiyet Olsun,Bal Şeker Olsun...

28 Kasım 2012 Çarşamba

Gratise Gidip Şımarttım Kendimi

 Geçen hafta sonu şehir dışındaydım. Ablamın yanına gittik annemle beraber..Ve dönüşte büyük aksilik cüzdanımı orada unutmuşum.Ve bunu mola yerinde farkettim. Wc kapısı önünde  Artık çok geçti..
Neyse ablamlar sağolsunlar hemen yolladılar otobüsle.
Ben de malum Aşti yollarını aşındırdım.
Cüzdanıma kavuşur kavuşmaz da hemen bişeyler alasım geldi 
Veee Gratisten aldıklarımı paylaşıyorum sizlerle..


Hello Kityli kalem ve uzun yolculuklar için çanta kilidi..Bu ara bir uzun yolculuk planım var inşallah kesinleşince burada paylaşırım sizlerle...


Duru Shine duş jeli..Kokusuna bayıldım 
Flormar gözaltı kapatıcısı. Benim gibi gözaltı morluğu fazla olan varsa tavsiye ederim.
Yorgun,uykusuz günlerde daha iyi görünüş sağlıyor.


Bu marka hakkında pek bi fikrim yok.Ambalajı hoşuma gitti.Böyle ince bi makyaj çantasına ihtiyacım vardı.Aldım işte 


Eve gelince içindekileri de hemen denedim. Baya güzele benziyo 
Size tavsiye edebileceklerim bunlar.
Şimdilik Hoşçakalın..

♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪♬ ♪ ♩ ♫ ♪




23 Kasım 2012 Cuma

Anne Kazağı :)


Bu annemin bekarlığından kalma Canım Dedemin Hac hediyesi kazağı..

Annem bugüne kadar saklamış tertemiz..

Çok simli , pek süslü..

Giyilmeye giyilir şimdilerde ama benim pek tarzım değil açıkçası!

Ama hatırası büyük saklanmaya değer :)

20 Kasım 2012 Salı

Duş Filesi


Bu güzel hatun duş filelerini görünce dayanamadım hemen paylaştım..
Çok güzeller..Şu esmer olandan istiyorum bi tane :)
Nerde bulunur ki acep? 


19 Kasım 2012 Pazartesi

Besle Kargayı


Carlos Suara'nın 1976 tarihli filmi..
Orjinal ismi "Cria Cuervos"
ve
Anna Torrent'in eşsiz oyunculuğu...
"Porque te vas"dillere destan şarkıyla da özdeşleşmiş film...
Tek mutlu olduğu zamanlar,hayalinde annesiyle  buluştuğu zamanlar olan bir çocuğun hikayesi...



Anna'nın kardeşleriyle en çok yakınlaştığı an ve o şarkı..



Daha sonra Anna'nın plağı pikaba koyup mevzu bahis şarkıyı tekrar dinlediği ve söylediği bir sahne daha var.İşte bu sahne beni çok etkiledi. 
Sizi de etkileyeceğini düşündüm.
İyi Seyirler..

9 Kasım 2012 Cuma

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...


Bi dönemin kütüphaneden çıkmayan çalışkan kızıydım ben. Cok değil bundan temmuz ayı öncesine kadardı.Face hesabımı dondurmuştum.Zaten diğer internet bağlantılarımın hic biri yoktu.Sabah erkenden kalkar ya kütüphaneye ya dersaneye giderdim.Hiç üşenmezmişim de yahu.. Işte ne olduysa kpssye girdikten sonra oldu. Artık nasıl odaklandiysam sanıyordum ki sinava girip çıkınca herşey mükemmel olacak. Sınav öyle böyle gecti,gitti..Ama benden cok önemli bir şeyi götürdü.Çalışma azmimi... Hele bi de şimdi açıklanan kadroyu görünce umutlarım gitti :( Yok artık kitap yüzü açamıyorum. Alese basvurayim dedim.Parayı yatırdım.Başvurmayı unuttum..Olaylarla bu kadar ilgisizim artık....Haftaya Kpds sınavına giricem ama hiç kitap yüzü açmadan tabi ki de..Zaten Ingilizceyle olan aramızda ki nefret iliskisini bilmeyen yoktur. Ben ingilizce kadar nankör bir şey daha görmedim insallah da görmem bi daha :( Artık ev hanımlığına doğru ilerliyorum.Korkuyorum :(

7 Kasım 2012 Çarşamba

♥♥Hindistan'dan Gelen Hediyelerim♥♥


Sevgili kuzenim Hindistan'a gitti.Bizi de düşünmüş oralarda sağolsun. Bize özel hediyeler seçmiş,getirmiş.

İlk önce benim için seçtiklerinden başlarsak

Küpem..

Takınca daha bi güzel duruyor.Belirtmeden geçmiyim.




Hint kostümlerinin çeşidi boldur.
Cıvıl cıvıl renkleri,şıkır şıkır detayları pek çoktur herkes bilir.. 
Bu kıyafet aslında bizim pantolon üzerine giydiğimiz tunik..
Ama ben yan kısımlardan birleştirip elbise olarak giymeye karar verdim.
O yüzden annemin ellerinden öper yine
Kışın siyah çizmelerle güzel olur gibi dimi... 





Bu da kuzenimin ablam için aldığı küpe..
Ben bunu da çok beğendim.
Ona ulaştırmadan bi kaç kez taksam mı napsam 




Buradan da tekrar teşekkür edeyim Kuzenciğime.
  


6 Kasım 2012 Salı

Anneannemin Evi


Bu bayramda ve aslında her bayramda yanında pek olamasak da canim anneannem hazırlıklarını yapar.Kime niyet kime kısmet yaptıklarını herkese sunar. Kapısını herkese açar. Evi eskilerin en güzellerindendir.Ama şimdilerde bi müteahhit alsa da, iki üç daire etse bari denecek kadar tahrip olmuş malesef...Neyse bu evin hatıraları yok olmadan fotoğraflamak gerek diye düşündüm. Buyrun anneannemin evine....

Bu evin bir değil,iki değil,tam üç kapısı var :)



Bu saati dedem hacıdan getirmiş :) Saat başı Don sesi çıkarması meşhurdur :)

Anneannemin İncir Reçelinin patentini almak lazım aslında..Emin olun böylesini yemediniz :)

Yeni mahsul..Egeli olunca üzümsüz olmaz dimi ;)

Anneannemin meşhur köftesi.Üzüm suyundan yapılıyor.Ve örtülü olanda tarhana..

Üst kat odası...



Yatak Odası..

Anneannemin Ablamın bebeği için diktirdiği bebek yorganı...

Bahçesi..

Dalları basmış Ayva :)





Her gittiğimiz de açılan içinden hiç ummadık güzellikte yemeniler,örtüler,kumaşlar çıkan meşhur sandık :)










Ve bayramların en güzel tatlı ev baklavası :) Bu da tabi ki anneanneciğimin ellerinden :)


Bahçedeki kedicikler..

Bayram telaşı,gidişimizin kısa süreli olması anca bu kadarına yetti.Daha paylaşacak çok şey vardı aslında..Bana çok malzeme çıktı. :) 
Devamı gelecek..