Blogger Widgets Yaptığın iş benimse,öğrendiğin kendine.(Anne Sözü): ♥♥Hindistan'dan Gelen Hediyelerim♥♥

7 Kasım 2012 Çarşamba

♥♥Hindistan'dan Gelen Hediyelerim♥♥


Sevgili kuzenim Hindistan'a gitti.Bizi de düşünmüş oralarda sağolsun. Bize özel hediyeler seçmiş,getirmiş.

İlk önce benim için seçtiklerinden başlarsak

Küpem..

Takınca daha bi güzel duruyor.Belirtmeden geçmiyim.




Hint kostümlerinin çeşidi boldur.
Cıvıl cıvıl renkleri,şıkır şıkır detayları pek çoktur herkes bilir.. 
Bu kıyafet aslında bizim pantolon üzerine giydiğimiz tunik..
Ama ben yan kısımlardan birleştirip elbise olarak giymeye karar verdim.
O yüzden annemin ellerinden öper yine
Kışın siyah çizmelerle güzel olur gibi dimi... 





Bu da kuzenimin ablam için aldığı küpe..
Ben bunu da çok beğendim.
Ona ulaştırmadan bi kaç kez taksam mı napsam 




Buradan da tekrar teşekkür edeyim Kuzenciğime.
  


2 yorumcuk ♥:

Süreyya

Çok güzellermiş gerçekten,küpelere ayrıca bayıldım :) sevgiler..

Becerikli Annenin Kızı :)

Teşekkürler :)

Yorum Gönder