Blogger Widgets Yaptığın iş benimse,öğrendiğin kendine.(Anne Sözü): Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

9 Kasım 2012 Cuma

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...


Bi dönemin kütüphaneden çıkmayan çalışkan kızıydım ben. Cok değil bundan temmuz ayı öncesine kadardı.Face hesabımı dondurmuştum.Zaten diğer internet bağlantılarımın hic biri yoktu.Sabah erkenden kalkar ya kütüphaneye ya dersaneye giderdim.Hiç üşenmezmişim de yahu.. Işte ne olduysa kpssye girdikten sonra oldu. Artık nasıl odaklandiysam sanıyordum ki sinava girip çıkınca herşey mükemmel olacak. Sınav öyle böyle gecti,gitti..Ama benden cok önemli bir şeyi götürdü.Çalışma azmimi... Hele bi de şimdi açıklanan kadroyu görünce umutlarım gitti :( Yok artık kitap yüzü açamıyorum. Alese basvurayim dedim.Parayı yatırdım.Başvurmayı unuttum..Olaylarla bu kadar ilgisizim artık....Haftaya Kpds sınavına giricem ama hiç kitap yüzü açmadan tabi ki de..Zaten Ingilizceyle olan aramızda ki nefret iliskisini bilmeyen yoktur. Ben ingilizce kadar nankör bir şey daha görmedim insallah da görmem bi daha :( Artık ev hanımlığına doğru ilerliyorum.Korkuyorum :(

5 yorumcuk ♥:

Bifincankahve

Ahh kpss deme ahh!

Ama ingilizce sevilir ki, branşım olunca toz konduramıyorum :)

Adsız

aynıı ben :((((

Becerikli Annenin Kızı :)

İngilizce branşı olana güzel, ama benim gibi sonradan öğrenmeye çalışana zor :(

Seynep

canım bu kpss insanın bırak çalışma azmini yaşama sevincini bile alıyor. ama inat ettim, o devletse ben de zeynebim, eninde sonunda kazanacığım o sınavı ve atanacağım, hemde fıstık gibi bir yere :) hiç bozma moralini, sen becerikli annenin kızısın, elinden her şey gelir :)

Becerikli Annenin Kızı :)

Benim sınav sonucu fena değil,ama bu atama sürecini beklemek de sıkıntılı geçiyor 'Zeynep'..Valla aldım gazı artık senden inşallah moral bozmak yok bundan sonra :) Teşekkürler

Yorum Gönder