Blogger Widgets Yaptığın iş benimse,öğrendiğin kendine.(Anne Sözü): Yine Bir Aksam Keyfi

14 Ekim 2012 Pazar

Yine Bir Aksam Keyfi

Çayı kahveyi kupada içmeyi sevenlerdenim. Hal böyle olunca çeşit çeşit kupalar benim olsun istiyorum :) Alabildiğimi de alıyorum işte.Bir kaçını paylaşayım dedim.


Bu kupayı Mudo'dan almıştım. Yanındaki o koyu renkli bol kakaolu bisküvi İkea ganimeti :) Ben abur cubur bağımlısı bi insan olarak ikea'da en çok yiyecek reyonunu gezerken eğleniyorum,bi çok insandan farklı olarak .. ;) Bu Ballerina bisküvilerinin tadı harika , tavsiye ederim..
Bu da South Park bardağım :) Çok seviyorum bu bardağı nedeni de büyük olması. Öyle küçücük bardaktan içip iki de bir kim kalkacak doldurmaya değil mi? Ders çalışırken can yoldaşım olur bu bardak beraber otururuz dersin başına...Ayrıca çubuk krakeri bardakta yerim çünkü çekip alması kolay oluyor :) 


Bu süslü hatun fincanı da arkadaşımın hediyesi.Kendisi gibi kokoş,süslü bardağı nasıl da bulmuş bilmem ki :)

Bu günlük de benden bu kadar :) Herkese iyi geceler...



4 yorumcuk ♥:

cicileydi

kupa (fincan ) çok şirin amaa :)

Becerikli Annenin Kızı :)

Bence de :) Orjinal bişey..Severim böyle şeyleri.

Günlükçü Bayan

şekerim :) ilk iki kupana bayıldım . üçüncüsü beniim zevkime göre değil ama çok şık :) ben daha sade seviyorum . bu arada neden bilmem ama içimde sana karşı bir yakınlık uyandı :)) postlarını okudukça :) yani....

blog kardeş sevgiler

Becerikli Annenin Kızı :)

Üçüncüsü hediye geldi..
Kokoş hanım kupası :D
Samimi yorumunuz için teşekkürler!!

Yorum Gönder