Becerikli Arkadaşımda Var Benim !!





Annemin becerikli olduğundan çok bahsettim,ördüklerini yaptıklarını da paylaştım.
Şimdi de biricik arkadaşım Zeynep'in ördüğü bu cici lifleri sizinle paylaşıyorum :)


Benim canım arkadaşım düşünmüş benim için bunları örmüş.El emeği var bunlarda o yüzden de en güzel hediye oldu bana.Annem de hemen bazanın altına attı tabii...Çeyize konulacakmış :P

Böyle şeylerin ayrı bir anısı oluyor bence. Burdan da tekrar teşekkür ediyorum arkadaşıma :)
Ayrıca bilir benim eğlenceli şeyleri sevdiğimi o yüzden düşünmüş bahçıvan pantolonlusunu da örmüş.
Çok beğendim çok beğendim :* Teşekkürler...

Yorumlar

  1. güle güleee günlerde kullan kuzucum kullandıkça beni hatırlaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim canım :) Kullandıkça seni hatırlarım tamamdır :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası