Blogger Widgets Yaptığın iş benimse,öğrendiğin kendine.(Anne Sözü): Cümle Günah Affola, Bayram O Bayram Ola!

20 Ekim 2012 Cumartesi

Cümle Günah Affola, Bayram O Bayram Ola!





Şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun..Ben bayramda memlekete gideceğimden netten baya uzak kalıcam malesef. O yüzden şimdiden bayram mesajımı sizlerle paylaşayım dedim :)



Birazda Kurban Bayramından ve faziletlerinden bahsetmek istedim.Aslında Zilhicce ayının başlangıcında keşke bu yazıyı yazsaydım.Çünkü bu mübarek ayın ilk on günü oruçla geçirmek çok sevapmış..Her günün ayrı bir fazileti var bu ayda.Peygamber Efendimiz(s.a.v.) bu günlerde Allah'ın mağfiret kapısının sonuna kadar açıldığına dair beyanında buyurduklarından bir kaç tanesini aktarırsak:


   7.günü(pazartesi günü oluyor.) cehennem kapıları kapanır ve Zilhicce'nin on günü geçene kadar asla açılmaz.Bu günde oruç tutan kimseye Allah bilgisinin kavrayamayacağı derecede sayısız mükafatlar verir.


   8.günü(salı) İbrahim Peygamberin(a.s.)kurban kesme hususundaki rüyasını,gördüğü ve düşünmeye koyduğu gündür.Bugünde oruç tutan kimseye Allah bilgisinin kavrayamayacağı derecede sayısız mükafatlar verir.


   9.günü(Arife) Hz.İbrahim'in (a.s.) oğlu İsmail'i kurban etmesi gerektiğini anladığı gündür.Bu günde oruç tutan kimsenin Allah geçmiş ve gelecek ufak tefek bir yıllık günahını affeder.


"Bugün dininizi son olgunluk derecesine eriştirdim ve size karşı olan nimetimi tamamladım." diyen Cenab-ı Hakk'ın kelamı bugün inmiştir.


   10.günü Kurban Bayramı günüdür.Bu günde kurban kesen kimsenin Allah(cc) kurbanın daha ilk kan damlası yere düşer düşmez,hem kendisinin hemde çoluk çocuğunun ufak tefek tüm günahlarını affeder.Yine bu gün de bir mü'min karnını doyuran veya herhangi kimseye sadaka veren kimse kıyamet günü bütün ahiret sıkıntılarından kurtulmuş olarak dirilir.


  O yüzden bu mübarek günlerde tesbihi,tahmidi,tehlili ve tekbiri bolca söyleyelim inşallah :) Hepinize tekrardan hayırlı bayramlar...





Bu arada bayram geldi ya bişeyler almadan olmaz dedim. Kızılay'a çıktığım bi kaç saat içinde bunları aldım.


Ayakkabıları çok sevdim.Pek rahatlar.Fiyatıda iyi.(49.90) Şalda metro altından :)









Bi de sizi biraz güldüreyim istedim. Uzun zamandır odamdaki mantar tablomda asılı karikatür ve internetten bulduğum karikatürle..

..


Şu tombul koyuncuğa kıyamam ben :) Hep ona baktıkça gülesim gelir.




Böyle bakınca koyunlara insan kıyamıyor.Ama etlerini yerken hiç aklına gelmiyo insanın doğrusu :D Ama onlarında hisleri vardır belki  :)





Cümle Günahlarınız Affola,Bayram O Bayram Ola!!!

2 yorumcuk ♥:

NOWACRAFT

Blogumda sizi bir ödül bekliyor, kabul ederseniz çok sevinirim...

Becerikli Annenin Kızı :)

Bayram bitti,nete yeni girebildim ve ödülü kaptım çok teşekkürler :)

Yorum Gönder