Büyüdüm Büyüdüm...



Şu sıralar sık sık yayınlanan bir reklam var. Hepiniz muhakkak izlemişsinizdir Pınar Süt Reklamını. Benim cok hoşuma gitti.Hem müziğiyle hem de kuşaklar arası geçişi bu kadar güzel yansıtmasıyla beni çok etkiledi. Kendi küçüklüğüm aklıma geldi.Acaba bizde pinar süt içmiş miydik küçükken diye merak ettim ve bloğumun biricik ilham kaynağı anneme sordum. Aldığım cevap şu:"Ne Pınarı kızım,köyden süt getiren sakallı bi dede vardı size hep ondan alırdık biz sütü" dedi.Gülsem mi aglasam mı bilemedim :) Halbuki Pinarla büyüdüm şarkısını ne de cok sevmiştim. Bunu ablama anlattığımda aldığım cevap daha hüzünlü...O da"Hep o kutu sütlere ozenirdim" dedi. Velhasıl biz süt içmeyi zaten sevmezdik. Özenelim diye süt bardakları bile alınmıştı bizim icin..
Bu resimdeki bardaklar işte.Pek az kullanıldığından sapasağlam duruyor:)Gizli gizli lavoboya dökermiş ablam ee üzüm üzüme baka baka ben de epey süt icmekten uzak kaldım.Şimdi sağlık için tüketmeye çalışıyorum.Annemde ince bir sitemde bulunuyor ben iç desem icmezsin diye.. :)

 
 Reklamı paylaşmamak olmaz şimdi.. 

Sevgiyle Kalın!!

Yorumlar

  1. inanırmısın sabah beri dilimde bu reklamın şarkısı :) bende cok sevdimm bu reklamı .. süt bardaklarınıza da bayılşldım :)canım benim bir de yorum yazarken sürekli robotmusun diye şifre istiyor istersen ayar bölümünden kaldırki daha çok yorum alasın sabah beri uğraştırıyor çünkü beni :)

    YanıtlaSil
  2. Hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak istersen beklerim;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/10/cekilis-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
  3. Hay Allah niye öyle oldu ki? Düzeltmeye çalıştım ama umarım şimdi olmuştur. Çok teşekkür ederim Günlükçü Bayan hem yorumunuz için hem de uyarınız için..Uğraştırmışım sizi istemeden kusura bakmayın..;)

    YanıtlaSil
  4. sütü döken ablan şimdi günde kaç bardak içiyor öyle değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu reklamı çok sevdim ama dediğin gibi bizim küçüklüğümüzde yoktu kutu sütler

    YanıtlaSil
  6. Mecbur kalınca içiliyor demek ki "betiylehayat" :)

    Pınar'ın reklamları genelde sevilir."hayat paylaştıkça" değil mi? ;) İnce bi noktayı yakalıyolar çoğu kez..

    YanıtlaSil
  7. Yaptığın iş benimse, öğrendiğin kendine.(Anne Sözü)

    bu söz benimde annemin sözüdür. sözün özüdür :D
    şimdilerde daha iyi anlıyorum ben bu sözün değerini :D
    tanıdık gelince direkt girdim konuya :)
    kutu sütü bende çok güzel birşey sanardım küçükken. ama bence en güzeli açık süt kim ne derse desin. kızıma da açık süt alıyorum. sen açık süt içmeye devam et bence :) anneler bilir ;)

    YanıtlaSil
  8. Anne olunca daha iyi anlaşılıyor heralde bu sözün değeri :)
    Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  9. Bardakları görünce çok tanıdık geldi ve dedimki ne güzeller..Bu arcopal bardaklar annemin benim çeyizime koyduğu ve çok severek kullanmaya kıyamadığım (Malum 3 küçük çocuk) kahvaltı ,pasta,fincan takımından oluşan küçük setimin aynısı:))
    Annelerimiz sağolsun..

    YanıtlaSil
  10. Aaa şaşırdım doğrusu :) Kaç yıllık bardaklar kim derdi aynısı başkasında olacak. Bi de sağlam ki bunlar düşse kırılmaz değil mi? Gerçekten annelerimizden Allah razı olsun.Kıymetlerini bilmek lazım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası