Pazartesi Başlangıçtır!


Bugün günlerden pazartesi ve bir milyon kadın diyete başladı.Ben Dahil..

   Hep dilime dolanan ,kendimi bildim bileli söylediğim"beş altı kilo versem manken gibi olurum" lafı günden güne rakamlar büyüyerek sıklıkla tekrarlanır hale geldi.Bi ara şu meşhur Dukan diyetine de başladım ama sonu fiyasko oldu tabi.Sabah kahvaltısında akşamdan kalan yemeklerin ısıtılıp yendiği, ikindi vakitlerinde çayın yanına bol ikramlar yapılan evde bırak Dukanı bu kiloda olduğuma da şükür :)
  Aslında Dukana ilk başladığım üç dört gün her şey çok iyiydi.Bi kere hiç acıkmıyorsunuz.Denediklerim arasında tokluk hissi veren tek diyet..Yalnız benim için o kadar süt yumurta tüketmek zor oldu.Midem kaldırmadı yahu çok midem bulandı.Neyse atak evresinde dayandım azmettim.(bu arada 4 günde 3 kilo verdim). Seyirde sebzeler girince rahatladı midem de..Bu sefer bizimkiler yan çizmeye başladı.Zaten bi tavuk haşlayayım diyordum arkamı döndüğüm anda annem tavaya yağı boşaltıveriyodu.O bi hafta da kebaplar sipariş etmeler,pideler söylemeler ooo...Eee bende de irade zaten zayıf..Bide annemin yemeklerdeki ısrarı olunca (bitanecik yesen bişey olmaz, sensiz içime sinmez,kızım buna az yağ koydum..gibi gibi gibi.) koyverdim gitti...Ama geriye sadece 1 kilo aldım.Dukanında en çok bu yönünü sevdim.Hızlı kilo veriyosun ama dönüşü fazlasıyla olmuyor.Tekrar yapmak istiyorum ama ayrı eve çıkmak lazım anca :) Yoksa dayanamam ki yine : (

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası