Ivır Zıvır


  Ömrüm boyunca sıkılmadan almaya devam edecek miyim diye en çok merak ettiğim şey kırtasiye malzemeleri. . .

  Renkleri,desenleri cıvıl cıvıl kalemleri, defterleri kim sevmez?

  Alışverişi çok sevdigimden midir nedir bunları almakta bi alışkanlık oldu.Bugün de yeni aldıklarımı paylasmak istedim.


  Kalemlik Beğendik'ten almıştım ama gördüğüm kadarıyla çoğu kırtasiyede var :)
Yalnız çantada fazla yer kaplıyor.Çok kullanışlı değil.



  Defter Nt'den,kalemlerde Migrostan (ablamın hediyesi) 

      

Bu defterde T-box'dan,Kalemler de stabilo :)
Stabilo öğrencilik hayatım boyunca severek kullandığım hep fiyatından yakındığım kalemdir.
Kıyıyoruz artık paraya ;)

                 
  Bunlar da almayı hedeflediğim defterler Gratis'te...
Çok beğendim bunları bi ara edinmek lazım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası