Hand Made





       Annem büyük işlerden ziyade küçük ama uğraştırıcı şeyler yapmayı sever. Hani çoğumuzun gıcık olduğu 'amaaaan kim uğraşacak bunla' dediğimiz cinsten olanlarla.(şahsen ben çok diyorum bunu) Neyse böyle küçük el işleri,danteller vs. bol olunca evde her şeyin kendine has bir örtüsü oluyor tabi..En basitlerinden biri alttaki orta sehpa örtümüz...


   Aslında burada daha çok kendi fincanımı önplana çıkarmışım :) Napiyim çok seviyorum bu fincanı hele hele kahveyi..Kitap okumayı da severim ama bayılıyorum diyemem yani sarması lazım yoksa elimde 6 ay sürünen kitaplar bilirim. Bu arada fincanım da el yapımı.Nadiren de olsa Paşabahçeye girme nedenim olan fincan..
(Normalde pek hoşlanmam züccaciye gezmeyi) 
   Daha paylaşacağım çok şey var sizlerle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası