Bir Kaktüsün Hazin Sonu





Kaktüsler sevimlidir.Bakımı kolaydır. Odaya bi renk verir. Işte bende tam bu düşüncelerle almıştım her ikisinide. Ama bana böyle acı vericekleri hic aklıma gelmezdi. İkisini de daha aldığım ilk gün yere düşürdüm.O toprakların yere saçıldığına mı yanayım, dikenler ellerime battı ona mı yanayım bilemedim.Öyle ufak görünüyorlar ama dikenleri bayağ can yakıcı..Neyse zaman geçti birisi hic büyümüyor.Diğeri desen sopa gibi çıktı. Sonra o büyüyor en azından diye sevinirken birden altı çürüdü gitti..Artık çareyi sopa gibi uzayan kısmı kurtarmakta buldum onu da başka saksıya gecirmek ayrı bi dertmiş. Dikenler yine battı.Ama sonuçta büyümeye devam ediyor hatta birde tomurcuklanıyor. Emeğime deydi cok şükür. Meger ne kadarda dertliymisim iki küçük kaktüscükten :) Kaktüsünü seven dikenine katlanmalı..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası