Aksam Çay Keyfi




Aksam yemekten sonra hatta yemeğin hemen bitiminde bizim evde cay demlenmiş olur. Tabii annem demlemişse mis gibi kokusu odalara yayılır. Işte üstteki görüntüde o anlardan biri...

Yalnız dikkat ettiniz mi bilmem bi önceki yazımda söylediğim gibi bizim evde her köşenin kendine has örtüsü bulunmakta tıpkı buradaki kaloriferin üzerinde ki örtü gibi :) Kendine göre yakıştırıyor bizim Hamarat Hanım.

Bu arada size anne eli deymis bu kekin tarifini vermek isterdim ama evde bu malzemeleri bulmanız hem zor hem kolay :) Çünkü bizim evde kek yapılıyorsa o an mevcut malzemeler kullanılır.Gidip de özel kek malzemesi alınmaz. Örneğin bu kekin icine ne koydun diye sordum anneme tatsiz yenmeyen armutları dilimleyiverdim dedi :))  ayrıntılarını sormaya cesaret edemedim.... Hadi bana afiyet olsun o zaman:)


Yorumlar

  1. zaten muzik dokunmustuuu
    birde bu cay muhabbetiiiii
    beni aglattin
    aynen soylerdi kizlarim baanada
    hadi hoscakal

    YanıtlaSil
  2. Sizi üzmek istemezdim :(
    görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Azmimi Kaybettim,Hükümsüzdür...

*Umreden Gelen Hediyeler*

Zeynep'in Lif Dünyası